Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić jak najlepszą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
**** Bestseller na Udemy! Ponad 8200 zadowolonych uczestników i ponad 1300 recenzji! Kurs przystosowany do oglądania z prędkością min. x1.5 ****
Opanuj platformę Facebook Ads i zrozum jak prowadzić skuteczne kampanie marketingowe w Internecie oszczędzając tonę pieniędzy! Kurs omawia wszystkie niezbędne aspekty platformy marketingowej Facebook Ads, prezentuje praktyczne przykłady i rozwiązuje najpopularniejsze problemy.
Poznasz podstawowe i zaawansowane strategie marketingu mediów społecznościowych, które wdrażam codziennie dla moich klientów. Nauczysz się optymalizować reklamy w Facebook Ads i dotrzeć do Twojego odbiorcy po najmniejszym koszcie! Ułatw sobie życie i wykorzystaj możliwości marketingu w mediach społecznościowych. W tym kursie wytłumaczę Ci wszystko co jest niezbędne do bezstresowego i szybkiego zarządzania kampaniami Twojej firmy w social mediach dzięki czemu będziesz w stanie wrócić do tego, co robisz najlepiej, prowadzić firmę!
W tym kursie nauczę Cię marketingu na Facebooku od poziomu początkującego do zaawansowanego!
Będziesz mógł zoptymalizować swoje reklamy na Facebooku, aby zwiększyć liczbę konwersji i zmniejszyć koszty. Będziesz mógł tworzyć i korzystać z KAŻDEGO rodzaju reklamy na Facebooku. Będziesz mógł rozwijać swoją stronę na Facebooku i zwiększyć zaangażowanie. Dołącz do społeczności naszego kursu aby dowiedzieć się, jak wprowadzić swoją markę, produkt lub usługę na wyższy poziom dzięki możliwościom marketingu na Facebooku!
Od paru lat zajmuję się marketingiem w social mediach gdzie pomagam małym i średnim przedsiębiorcom wybić się w realiach Internetowych działalności komercyjnych.Moja współpraca z klientami polega na przygotowaniu, wdrożeniu i opiece nad krótko lub długoterminowymi kampaniami marketingowymi na Facebooku i Instagramie.
Za nie więcej niż średni koszt obiadu w restauracji, otrzymasz ponad 9 godzinny kurs wideo, oraz dostęp do moich konsultacji związanych z tematyką kursu.
Regularnie przeprowadzam również szkolenia z poprawnej konfiguracji i obsługi fanpage firmowego, efektywnego zarządzania i tworzenia kampanii marketingowych. Na przestrzeni ostatnich 5 lat pomogłem wypłynąć na szersze wody wielu mniejszym firmom, które obecnie z rynku lokalnu przeniosły się na rynek europejski, a nawet globalny.
Zapisz się na kurs już teraz. Podejmij krok we właściwym kierunku. Pomogę Ci!
[OPCJONALNE] Darmowy 14 dniowy serwer WWW
Tworzenie konta reklamowego
Pierwsza reklama
Statystyki - Facebook Ads
-
21Struktura reklam (kampania -> zestaw -> reklama) + nazewnictwo
-
22(K) Cel reklamy - Podstawy (teoria)
-
23(K) Cel reklamy - Optymalny wybór (praktyka)
-
24(K) Podstawowe parametry
-
25(ZR) Interfejs Zestawu Reklam
-
26(ZR) Lokalizacja konwersji - gdzie trafiają klienci
-
27(ZR) Grupa odbiorców - Lokalizacje + statystyki z prawej
-
28(ZR) Grupa odbiorców - Wiek & Płeć
-
29(ZR) Grupa odbiorców - Zainteresowania + reszta
-
30Ile powinna liczyć grupa odbiorców?
-
31(ZR) Umiejscowienie
-
32(ZR) Optymalizacja i wyświetlanie
-
33(ZR) Budżet i Harmonogram
-
34(Kalkulator) Dobranie optymalnego budżetu
-
35(R) Formaty i Tożsamość
-
36(R) Pojedynczy Obraz - Multimedia i Podgląd
-
37(R) Tekst podstawowy
-
38(R) Nagłówek, Opis, Linki & CTA
-
39Zarządzanie kampanią po publikacji
-
40Quiz Podsumowujący
Menedżer Firmy
Menedżer Zdarzeń - Facebook Pixel & Konwersja
Odbiorcy
-
54Czym jest Remarketing?
-
55Czym jest Pixel
-
56Tworzymy Pixel
-
57Instalacja & test - HTML
-
58Instalacja & test - WP i inne CMSy
-
59Tworzymy konwersje - Niestandardowe
-
60Tworzymy Konwersje - Zdarzenia standardowe na stronie
-
61Ilość konwersji potrzebnych do optymalizacji
-
62Zdarzenia zagregowane - iOS
Remarketing
[UPDATE] Zaawansowany formaty reklam - Facebook Ads
Archetypy praktycznych kampanii - Reklama w praktyce
-
75Wprowadzenie
-
76Testy A/B
-
77CBO - Tworzenie kampanii
-
78Kreacja - Karuzela
-
79Kampania i Kreacja - Messenger i wiadomości automatyczne
-
80UWAGA: Zmiany celu dla kampanii Messenger
-
81Kreacja - (Kanwa) Mobilny Efekt Pełnowymiarowy
-
82Reklama - Instagram
-
83Reklama - Publikacja jako post na fanpage
-
84Biblioteka reklam - Podgląd konkurencji
-
85Zaawansowane grupy odbiorców