Masz pytanie?
Wiadomość wysłana. Zamknij
4.9 out of 5
4.9
5 reviews on Udemy

Jak skutecznie komunikować się z pracownikami – cz. 2

Poznaj techniki i narzędzia budowania osobistego autorytetu lidera i wywierania wpływu na innych w relacjach w pracy
Instructor:
BC INTER MEDIA
29 students enrolled
Czym są psychologiczne mechanizmy emocji i jak z nich korzystać, by wzmacniać pewność siebie
Jak wpływać na obniżanie napięcia u pracownika, aby uruchomić jego motywację i zaangażowanie
Jak wykorzystywać różne style kierowania w komunikacji z pracownikami
Wzmocnisz swój autorytet lidera poprzez budowanie postawy „ja jestem OK/inni są OK"
Rozwiniesz postawę “jestem wzorem dla innych, ode mnie zaczyna się każda zmiana”

Emocja to wartościowa informacja – podczas tego szkolenia nauczysz się jak rozpoznawać i interpretować emocje pracowników, tak aby budować Twoje kompetencje liderskie. Poznasz praktyczne narzędzia i techniki, które pomogą Ci wspierać pracowników w przezwyciężaniu napięcia i stresu, aby przejść do konstruktywnych działań. Nauczysz się budować wewnętrzną siłę lidera i zdrową pewność siebie, tak aby radzić sobie kiedy komunikacja z pracownikami jest utrudniona z powodu ich nastawienia.

To szkolenie to druga z dwóch części składających się na pełny kurs poświęcony budowaniu pewności siebie w komunikacji z pracownikami. W jego ramach skupiamy się na budowaniu rozumienia (“czytania“) pracowników oraz wpływania na ich postawę i zachowania w sytuacjach oporu, braku zaangażowania lub zniechęcenia.

W programie szkolenia poznasz i przećwiczysz między innymi:

  • metodę „negocjator w impasie” do obniżania napięcia u innych i mobilizacji do współpracy,

  • możliwości, jakie daje korzystanie z różnych stylów kierowania – dyrektywnego i wspierającego w procesie kierowania pracą,

  • dobieranie argumentacji dla Twoich decyzji z trzech źródeł, adekwatnie do sytuacji,

  • prawa pracownika w budowaniu autorytetu.

Nasze szkolenie to nie tylko “sucha” teoria! Znajdziesz w nim kilkadziesiąt unikalnych mikroćwiczeń, które dadzą Ci między innymi okazję praktykować i testować skuteczność różnych sposobów reagowania podczas filmowych spotkań z pracownikami. Nasi aktorzy wcielają się w rolę pracowników i wiernie odtwarzają często spotykane postawy i emocjonalne reakcje – np. opór, niepokój, złość, zniechęcenie. Twoim zadaniem będzie odpowiednie reagowanie. Uwaga – błąd spowoduje eskalację niepożądanych zachowań! Na szczęście w czasie szkolenia możesz się mylić… 🙂

Ze szkolenia wyjdziesz z praktyczną wiedzą i narzędziami, które wzbogacą Twój warsztat managerski, tak aby zwiększać twoją skuteczność lidera i autorytet w relacjach z pracownikami.

P.S. To szkolenie zostało opracowane dla Ciebie z pasją i zaangażowaniem przy ścisłej współpracy zespołów IDEACENTER i BCIM. Głównym autorem scenariusza jest Joanna Jadach, jedna z założycielek IDEACENTER, manager i trener z ponad 20 letnim doświadczeniem w biznesie. Joanna jest ekspertem Learning and Development. Wspiera zespoły HR i kadrę menedżerską w rozwoju kompetencji pracowników i zmianach kultury organizacyjnej. Pracuje z trenerami jako mentor. Zrealizowała ponad 1000 dni szkoleniowych. Scenarzystka i reżyserka filmów szkoleniowych. W swojej pracy korzysta z narzędzi Analizy Transakcyjnej, coachingu i mentoringu. Jest certyfikowanym trenerem Edexcel, coachem ICC i praktykiem AT, Ten Step oraz Lean Manufacturing.

You can view and review the lecture materials indefinitely, like an on-demand channel.
Definitely! If you have an internet connection, courses on Udemy are available on any device at any time. If you don't have an internet connection, some instructors also let their students download course lectures. That's up to the instructor though, so make sure you get on their good side!
4.9
4.9 out of 5
5 Ratings

Detailed Rating

Stars 5
4
Stars 4
1
Stars 3
0
Stars 2
0
Stars 1
0
2359b977972abfc9dd4d178597f01457
30-Day Money-Back Guarantee

Includes

1 hours on-demand video
Full lifetime access
Access on mobile and TV
Certificate of Completion