Tworzenie aplikacji w języku Swift - 6 programów na iOS
- Opis
- Program
- Najczęściej zadawane pytania
- Recenzje
Nauczymy Cię od podstaw tworzenia aplikacji w języku Swift!
W trakcie szkolenia od zera stworzysz 6 aplikacji, takie jak:
-
Tinder
-
Kalkulator
-
Galeria zdjęć
-
Lotto
-
ToDoList
-
Notepad
Twoja nauka oparta będzie o język Swift – jest to wciąż rozwijający się język od Apple, dzięki któremu w prosty i intuicyjny sposób napiszesz aplikacje na platformę iOS. Będziesz uczył się na praktycznych przykładach w środowisku Xcode. Swoją pierwszą aplikację napiszesz już na początku nauki. Dzięki temu masz pewność, że zdobywasz praktyczną wiedzę!
Szkolenie możesz realizować we własnym tempie, wracając wielokrotnie do lekcji, kiedy tylko będziesz miał czas i ochotę.
>> Podstawy składni języka Swift
Jeżeli nie masz podstaw programowania, nie rozumiesz pojęć takich jak: stałe, zmienne, tablice, słowniki, przepływy, to koniecznie zajrzyj do naszego kursu wprowadzającego Podstawy języka Swift. Jest to idealne szkolenie, aby rozpocząć przygodę z nauką programowania.
>> Dlaczego warto poznać język Swift?
Swift ułatwia tworzenie szybkich aplikacji, posiada prostą strukturę kodu i jest intuicyjny w zastosowaniu. Swoją pierwszą aplikację napiszesz nawet w 10 minut! Nowy język od Apple jest łatwy w nauce, dlatego polecany jest dla osób początkujących jako pierwszy język programowania.
Programując w języku Swift możesz tworzyć aplikacje nie tylko na iOS, ale również na Apple WatchOS i tvOS.
>> Dlaczego warto wybrać nasze szkolenie?
Od zupełnych podstaw nauczymy Cię pisać aplikacje mobilne w Swift, a więc poznasz wszelkie potrzebne narzędzia do rozpoczęcia tworzenia własnych projektów. Wszystkie zagadnienia przedstawimy Cię na praktycznych przykładach. Masz pewność, że nie zanudzimy Cię teorią!
W trakcie szkolenia poznasz środowisko programistyczne Xcode, które ułatwi Ci proces projektowania i kodowania aplikacji. Szkolenie przygotuje Cię do samodzielnego programowania aplikacji mobilnych. Możemy Ci obiecać, że napiszesz z nami swój pierwszy, w pełni działający program!
>> Co zrobić jeśli nie masz komputera Mac?
Chciałbyś zacząć naukę programowania aplikacji na system iOS, ale nie masz odpowiedniego oprogramowania? Nie szkodzi! Istnieje sposób, który pozwala rozwiązać ten problem.
Możesz skorzystać z wirtualnej maszyny, która umożliwia uruchomienie systemu Mac OS X. Zdalne korzystanie z systemu od Apple jest bardzo proste. Do łączenia się z Twoim wirtualnym Mac’iem wykorzystasz dedykowaną aplikację zdalnego pulpitu lub przeglądarkę internetową. Po zalogowaniu będziesz korzystał z pełnych możliwości systemu. Nie musisz też martwić się o tworzone przez Ciebie projekty – będziesz miał możliwość zapisywania plików i ich synchronizacji z wirtualną maszyną.
Gdzie znaleźć taką usługę? Możemy polecić usługi MainCloud.
*** Sprawdź kolejną część szkolenia Tworzenie gier w Swift – SpriteKit, SceneKit i ARKit ***
-
19Szczegółowa obsługa środowiska XcodeVideo lesson
-
20Podstawowe funkcje XcodeQuiz
-
21Cechy i elementy aplikacjiVideo lesson
-
22Interfejs użytkownika część 1Video lesson
-
23Elementy aplikacji i wygląd interfejsu użytkownikaQuiz
-
24Użycie Auto LayoutsVideo lesson
-
25Użycie Auto LayoutsQuiz
-
26Ogólna obsługa dotykuVideo lesson
-
27Obsługa dotyku - akcjeVideo lesson
-
28Dodawanie akcjiVideo lesson
-
29Obsługa dotyku i wywoływanie akcjiQuiz
-
30Testy jednostkowe część 1Video lesson
-
31Testy jednostkowe część 2Video lesson
-
32Testy jednostkoweQuiz
-
49Tworzenie wielu widokówVideo lesson
-
50Przejścia między widokamiVideo lesson
-
51Tworzenie tabel - dodawanie obiektuVideo lesson
-
52Tworzenie tabel - wstawianie prototypu komórki oraz dodawanie protokołówVideo lesson
-
53Tworzenie tabel - dodawanie komórek edytowalnychVideo lesson
-
54Tworzenie tabel - oznaczanie zadań jako wykonaneVideo lesson
-
55Inne kursyQuiz
-
63Czynniki decydujące o zyskuVideo lesson
-
64Projektowanie aplikacji generującej zyskVideo lesson
-
65Wygląd aplikacji ma znaczenieVideo lesson
-
66Łatwość obsługi oraz jakość tworzonej aplikacjiVideo lesson
-
67Zwiększenie atrakcyjności aplikacjiVideo lesson
-
68Zapewnienie ogólnodostępnościVideo lesson
-
69Frameworki Corona SDK oraz UnityVideo lesson
-
70Unity - za i przeciwVideo lesson
-
75Marketing i wygląd aplikacjiVideo lesson
-
76Ikona, czyli wizytówka Twojej aplikacjiVideo lesson
-
77Jak nazwać aplikację, aby przyciągnąć użytkownikówVideo lesson
-
78Metody promocji aplikacji mobilnychVideo lesson
-
79Jak skutecznie wypromować aplikacjęVideo lesson
-
80Tips & Tricks, czyli o czym powinieneś pamiętaćVideo lesson
-
81Kilka praktycznych porad oraz podsumowanieVideo lesson
