Facebook Ads 2022 - Podstawy Marketingu w Social Media
- Opis
- Program
- Najczęściej zadawane pytania
- Recenzje
**** Bestseller na Udemy! Ponad 8200 zadowolonych uczestników i ponad 1300 recenzji! Kurs przystosowany do oglądania z prędkością min. x1.5 ****
Opanuj platformę Facebook Ads i zrozum jak prowadzić skuteczne kampanie marketingowe w Internecie oszczędzając tonę pieniędzy! Kurs omawia wszystkie niezbędne aspekty platformy marketingowej Facebook Ads, prezentuje praktyczne przykłady i rozwiązuje najpopularniejsze problemy.
Poznasz podstawowe i zaawansowane strategie marketingu mediów społecznościowych, które wdrażam codziennie dla moich klientów. Nauczysz się optymalizować reklamy w Facebook Ads i dotrzeć do Twojego odbiorcy po najmniejszym koszcie! Ułatw sobie życie i wykorzystaj możliwości marketingu w mediach społecznościowych. W tym kursie wytłumaczę Ci wszystko co jest niezbędne do bezstresowego i szybkiego zarządzania kampaniami Twojej firmy w social mediach dzięki czemu będziesz w stanie wrócić do tego, co robisz najlepiej, prowadzić firmę!
W tym kursie nauczę Cię marketingu na Facebooku od poziomu początkującego do zaawansowanego!
Będziesz mógł zoptymalizować swoje reklamy na Facebooku, aby zwiększyć liczbę konwersji i zmniejszyć koszty. Będziesz mógł tworzyć i korzystać z KAŻDEGO rodzaju reklamy na Facebooku. Będziesz mógł rozwijać swoją stronę na Facebooku i zwiększyć zaangażowanie. Dołącz do społeczności naszego kursu aby dowiedzieć się, jak wprowadzić swoją markę, produkt lub usługę na wyższy poziom dzięki możliwościom marketingu na Facebooku!
Od paru lat zajmuję się marketingiem w social mediach gdzie pomagam małym i średnim przedsiębiorcom wybić się w realiach Internetowych działalności komercyjnych.Moja współpraca z klientami polega na przygotowaniu, wdrożeniu i opiece nad krótko lub długoterminowymi kampaniami marketingowymi na Facebooku i Instagramie.
Za nie więcej niż średni koszt obiadu w restauracji, otrzymasz ponad 9 godzinny kurs wideo, oraz dostęp do moich konsultacji związanych z tematyką kursu.
Regularnie przeprowadzam również szkolenia z poprawnej konfiguracji i obsługi fanpage firmowego, efektywnego zarządzania i tworzenia kampanii marketingowych. Na przestrzeni ostatnich 5 lat pomogłem wypłynąć na szersze wody wielu mniejszym firmom, które obecnie z rynku lokalnu przeniosły się na rynek europejski, a nawet globalny.
Zapisz się na kurs już teraz. Podejmij krok we właściwym kierunku. Pomogę Ci!
-
1ZOBACZ: Udemy - Jak korzystać z kursuVideo lesson
-
2ZOBACZ: Faktura - jak otrzymać?Video lesson
-
3Marketing PPC - Pay-Per-ClickVideo lesson
-
4Czym jest Facebook AdsVideo lesson
-
5FB Ads vs. Google AdsVideo lesson
-
6System aukcji PPC - Jak działa?Video lesson
-
7Cele reklamyVideo lesson
-
8Grupa docelowaVideo lesson
-
9Strona LądowaniaVideo lesson
-
10Lejek sprzedażowyVideo lesson
-
11Quiz PodsumowującyQuiz
-
21Struktura reklam (kampania -> zestaw -> reklama) + nazewnictwoVideo lesson
-
22(K) Cel reklamy - Podstawy (teoria)Video lesson
-
23(K) Cel reklamy - Optymalny wybór (praktyka)Video lesson
-
24(K) Podstawowe parametryVideo lesson
-
25(ZR) Interfejs Zestawu ReklamVideo lesson
-
26(ZR) Lokalizacja konwersji - gdzie trafiają klienciVideo lesson
-
27(ZR) Grupa odbiorców - Lokalizacje + statystyki z prawejVideo lesson
-
28(ZR) Grupa odbiorców - Wiek & PłećVideo lesson
-
29(ZR) Grupa odbiorców - Zainteresowania + resztaVideo lesson
-
30Ile powinna liczyć grupa odbiorców?Video lesson
-
31(ZR) UmiejscowienieVideo lesson
-
32(ZR) Optymalizacja i wyświetlanieVideo lesson
-
33(ZR) Budżet i HarmonogramVideo lesson
-
34(Kalkulator) Dobranie optymalnego budżetuVideo lesson
-
35(R) Formaty i TożsamośćVideo lesson
-
36(R) Pojedynczy Obraz - Multimedia i PodglądVideo lesson
-
37(R) Tekst podstawowyVideo lesson
-
38(R) Nagłówek, Opis, Linki & CTAVideo lesson
-
39Zarządzanie kampanią po publikacjiVideo lesson
-
40Quiz PodsumowującyQuiz
-
41PodstawyVideo lesson
-
42Zasięg vs. WyświetleniaVideo lesson
-
43CzęstotliwośćVideo lesson
-
44CTR - Click Through RateVideo lesson
-
45CPC - Cost Per ClickVideo lesson
-
46KonwersjaVideo lesson
-
47Kolumny - Kluczowe statystykiVideo lesson
-
48System AukcjiVideo lesson
-
49Quiz PodsumowującyQuiz
-
54Czym jest Remarketing?Video lesson
-
55Czym jest PixelVideo lesson
-
56Tworzymy PixelVideo lesson
-
57Instalacja & test - HTMLVideo lesson
-
58Instalacja & test - WP i inne CMSyVideo lesson
-
59Tworzymy konwersje - NiestandardoweVideo lesson
-
60Tworzymy Konwersje - Zdarzenia standardowe na stronieVideo lesson
-
61Ilość konwersji potrzebnych do optymalizacjiText lesson
-
62Zdarzenia zagregowane - iOSVideo lesson
-
63Statystyki grup odbiorców - Audience InsightsVideo lesson
-
64Odbiorcy fanpage'aVideo lesson
-
65OdbiorcyVideo lesson
-
66(REMARKETING) Własne źródła - WitrynaVideo lesson
-
67(GNO) Własne źródła - Lista klientówVideo lesson
-
68(GNO) Źródła FacebookaVideo lesson
-
69Grupa podobnych odbiorcówVideo lesson
-
70Zapisania grupa odbiorcówVideo lesson
-
71Nakładanie się grup odbiorcówVideo lesson
-
75WprowadzenieVideo lesson
-
76Testy A/BVideo lesson
-
77CBO - Tworzenie kampaniiVideo lesson
-
78Kreacja - KaruzelaVideo lesson
-
79Kampania i Kreacja - Messenger i wiadomości automatyczneVideo lesson
-
80UWAGA: Zmiany celu dla kampanii MessengerText lesson
-
81Kreacja - (Kanwa) Mobilny Efekt PełnowymiarowyVideo lesson
-
82Reklama - InstagramVideo lesson
-
83Reklama - Publikacja jako post na fanpageVideo lesson
-
84Biblioteka reklam - Podgląd konkurencjiVideo lesson
-
85Zaawansowane grupy odbiorcówVideo lesson
