Xamarin- tworzenie aplikacji cross-platform na iOS i Android
- Opis
- Program
- Najczęściej zadawane pytania
- Recenzje
Chciałbyś napisać jedną aplikację, która będzie działać na różnych platformach mobilnych? Nie chcesz uczyć się 3 różnych języków programowania, aby tworzyć na wszystkie najpopularniejsze systemy?
Mamy dla Ciebie rozwiązanie. Technologia Xamarin umożliwia programowanie aplikacji mobilnych jednocześnie na trzy największe platformy mobilne – iOS, Android oraz Windows. Piszesz cały kod wyłącznie w jednym języku – C#.
Wszystko, co możesz zrobić przy pomocy języka Swift, Objective-C (w iOS) lub Java (w Android) możesz bez problemu zakodować w Xamarin przy użyciu C#. Aplikacje, które napiszesz będą aplikacjami natywnymi, czyli dokładnie takimi, jak gdybyś pisał je w Swifcie, Objective-C lub Javie.
Co zyskasz programując aplikacje w środowisku Xamarin:
-
oszczędzasz czas, nie musisz przepisywać kodu w różnych językach – wszystkie wersje aplikacji napiszesz w języku C#,
-
zaawansowane kompilatory zadbają o dostosowanie interfejsu aplikacji do domyślnych rozwiązań, wykorzystywanych przez każdą z platform,
-
aplikacje zachowują wydajność projektów tworzonych w sposób natywny,
-
możesz korzystać ze wszystkich API stworzonych dla systemów iOS i Android,
-
masz dostęp do zawsze aktualnych wersji systemów operacyjnych,
-
możesz testować swoje aplikacje na fizycznych urządzeniach podpiętych do serwerów Microsoft.
Realizując szkolenie dowiesz się, jak korzystać z technologii Xamarin do tworzenia aplikacji biznesowych na platformy iOS i Android. Poznasz różne rozwiązania na współdzielenie kodu, dowiesz się, które jest najbardziej optymalne i pozwoli Ci wykorzystać nawet 95% napisanego wcześniej projektu. Wraz z trenerem stworzysz aplikacje, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez najważniejsze elementy i funkcje wykorzystywane w standardowych projektach Xamarin.
Teraz możesz stworzyć jedną aplikację, która będzie działać na różnych platformach mobilnych. Zaoszczędzisz czas i pieniądze, a także przyspieszyć publikację swojej aplikacji!
Podczas szkolenia trener pracuje głównie pod systemem macOS w środowisku Xamarin Studio. Wszystkie przykłady oraz ćwiczenia mogą być jednak z powodzeniem wykonane pod syste mem Windows w środowisku Visual Studio.
-
3Podstawy tworzenia aplikacji Xamarin.AndroidVideo lesson
-
4Praca ze środowiskiem Xamarin.Studio oraz struktura projektu AndroidVideo lesson
-
5Budowanie interfejsu użytkownika w oparciu o pliki xml (axml) – część 1Video lesson
-
6Budowanie interfejsu użytkownika w oparciu o pliki xml (axml) – część 2Video lesson
-
7Utworzenie formularza oraz przekazywanie parametrów między aktywnościamiVideo lesson
-
8Wyświetlanie alertów oraz uruchamianie zewnętrznych aktywnościVideo lesson
-
9Podstawy tworzenia aplikacji Xamarin.iOSVideo lesson
-
10Praca ze środowiskiem Xamarin.Studio, Xcode oraz struktura projektu iOSVideo lesson
-
11Tworzenie nawigacji w oparciu o storyboardyVideo lesson
-
12Budowanie interfejsu użytkownika - dodawanie kontrolek, tabel oraz zasobów cz.1Video lesson
-
13Budowanie interfejsu użytkownika - dodawanie kontrolek, tabel oraz zasobów cz.2Video lesson
-
14Utworzenie formularza oraz przekazywanie parametrów między kontroleramiVideo lesson
-
15Wyświetlanie alertów oraz uruchamianie zewnętrznych aplikacjiVideo lesson
-
16Praca ze środowiskiem Visual StudioVideo lesson
-
19Implementacja cross-platformowych aplikacji w oparciu o framework MvvmCrossVideo lesson
-
20Inicjalizacja oraz omówienie projektu MvvmCross - wiązanie danychVideo lesson
-
21Tworzenie viewmodeli, komend oraz rejestracja usług platformowychVideo lesson
-
22Dostosowanie widoku z listą w projekcie Xamarin.AndroidVideo lesson
-
23Dostosowanie formularza, wymiana wiadomości między viewmodelami - IMvxMessengerVideo lesson
-
24Stworzenie interfejsu użytkownika dla projektu Xamarin.iOSVideo lesson
-
25Stworzenie usług platformowych dla projektu Xamarin.iOSVideo lesson
-
35Tworzenie aplikacji cross-platform z wykorzystaniem Xamarin.Forms oraz PrismVideo lesson
-
36Inicjalizacja projektu Xamarin.Forms oraz dostosowanie viewmodeli do PrismVideo lesson
-
37Wstrzykiwanie usług platformowych oraz wiązanie widoków z viewmodelamiVideo lesson
-
38Współdzielenie interfejsu użytkownika – implementacja aplikacji w języku XAMLVideo lesson
-
39Obsługa gestu swipe-to-delete oraz utworzenie strony formularzaVideo lesson
-
40Mechanizm pull-to-refreshVideo lesson
-
41Tworzenie testów jednostkowychVideo lesson
-
42Komunikacja w czasie rzeczywistym na przykładzie aplikacji cross-platform czatVideo lesson
-
43Utworzenie oraz opublikowanie huba usługi SignalRVideo lesson
-
44Integracja aplikacji czat z usługą czasu rzeczywistegoVideo lesson
-
45Przygotowanie aplikacji czat w frameworku Xamarin.FormsVideo lesson
