CIS–IT Service Management ITSM Implementation ServiceNow PL
- Opis
- Program
- Najczęściej zadawane pytania
- Recenzje
Kurs przygotowujący do certyfikatu ITSM Implementation ServiceNow. Treści praktyczne, zagłębianie się w platformę ServiceNow zgodnie z programem zawartym w książce. Poruszane moduły zgodnie z tabelą Learning Domain, zawierają Incident Management, Problem Management, Change Management, Knowledge Management, Request Fulfillment, Configuration Management Database. Każda lekcja to poruszanie się po platformie ServiceNow, żadnych slajdów, sto procent praktycznego zagłębiania się w ITSM. Poznaj sposób tworzenia rekordów, zobacz jakie ograniczenia mają użytkownicy o konkretnych rolach, poznaj strukturę danych, przejdź przez cykl życia, poznaj zakamarki ServiceNow do których nie zajrzałbyś w codziennej pracy. Przygotuj się do egzaminu, ale również poznaj lepiej platformę i stań się lepszym specjalistą.
Preparation course for the ITSM Implementation ServiceNow certificate. Practical content, delving into the ServiceNow platform according to the program contained in the book. Moved modules according to the Learning Domain table, include Incident Management, Problem Management, Change Management, Knowledge Management, Request Fulfillment, Configuration Management Database. Each lesson is about navigating the ServiceNow platform, no slides, one hundred percent practical immersion in ITSM. Learn how to create records, see the limitations of users with specific roles, learn about the data structure, go through the life cycle, learn about the nooks and crannies of ServiceNow that you would not look into in your daily work. Prepare for the exam, but also get to know the platform better and become a better specialist.
-
15Cykl życia incydentu - przegląd całościowyVideo lesson
-
16Struktury danychVideo lesson
-
17Przegląd rólVideo lesson
-
18Tworzenie użytkownika Major Incident ManagerVideo lesson
-
19Ścieżki tworzenia incydentuVideo lesson
-
20Tworzenie incydentu potomnego i kopii incydentuVideo lesson
-
21Wstęp do Record ProducerVideo lesson
-
22Matryca priorytetuVideo lesson
-
23Co otrzymuje się w pakiecie z rozszerzeniem MIMVideo lesson
-
24Sposoby tworzenia Major IncidentVideo lesson
-
25Automatyczne powielanie Assignment GroupVideo lesson
-
26Przegląd On-callVideo lesson
-
27Przegląd Flow SLAVideo lesson
-
28Akcje automatyczne On Hold ReasonVideo lesson
-
29Wysyłka emaila bezpośrednio z incydentuVideo lesson
-
30Automatyczne zamykanie zadańVideo lesson
-
31Czas oczekiwania na automatyczne zamknięcie incydentuVideo lesson
-
32Zarządzanie ankietamiVideo lesson
-
33Przegląd widoku Agent WorkspaceVideo lesson
-
34Cykl życia problemu - przegląd całościowyVideo lesson
-
35Struktury danychVideo lesson
-
36Przegląd rólVideo lesson
-
37Zapożyczanie kategorii z innej tabeliVideo lesson
-
38Tworzenie problemu z incydentuVideo lesson
-
39Przydzielanie problemu do grupy lub użytkownikaVideo lesson
-
40Automatyczne przejście do stanu AssessVideo lesson
-
41Komunikowanie rozwiązania problemuVideo lesson
-
42Struktury danychVideo lesson
-
43Przegląd rólVideo lesson
-
44Cykl życia zmiany - przegląd całościowyVideo lesson
-
45Ścieżki tworzenia zmianyVideo lesson
-
46Stan zmianyVideo lesson
-
47Okna czasowe wprowadzania zmianVideo lesson
-
48Wykrywanie konfliktówVideo lesson
-
49Konfiguracja warunkowa ryzykaVideo lesson
-
50Szacowanie ryzykaVideo lesson
-
51Zarządzanie zatwierdzaniem zmianVideo lesson
-
52Polityka zatwierdzania zmianVideo lesson
-
53Przegląd Flow zmianyVideo lesson
-
54Spotkania CABVideo lesson
-
55Cykl życia wnioskuVideo lesson
-
56Struktury danychVideo lesson
-
57Tworzenie Service CatalogVideo lesson
-
58Zarządzanie dostępem do zasobówVideo lesson
-
59Wygląd koszyka zakupowegoVideo lesson
-
60Obsługa Catalog BuilderVideo lesson
-
61Przewodnik zakupowyVideo lesson
-
62Zastosowanie Content ItemVideo lesson
-
63Zmienne i zbiory zmiennychVideo lesson
-
64Zarządzanie UI Policies kataloguVideo lesson
-
65Ścieżki tworzenia wnioskuVideo lesson
-
66Zarządzanie SLAVideo lesson
