Masz pytanie?
Wiadomość wysłana. Zamknij
4.8
19 opinii

Komunikacja z pracownikami – budowanie pewności siebie

Techniki i narzędzia budowania osobistego autorytetu lidera oraz wywierania wpływu w relacjach manager-pracownik
103 Uczniowie Zapisano się
  • Opis
  • Program
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Recenzje

Emocja to wartościowa informacja o tym, co się dzieje w relacji manager-pracownik. Podczas szkolenia nauczysz się jak rozpoznawać i interpretować emocje swoje i pracowników, tak aby budowały Twoje kompetencje liderskie.  Poznasz praktyczne narzędzia i techniki, które pomogą Ci wspierać siebie i pracowników w przezwyciężaniu napięcia i stresu, aby przejść do konstruktywnych działań. Nauczysz się jak budować swoją wewnętrzną siłę lidera i zdrową pewność siebie, tak aby radzić sobie kiedy komunikacja z pracownikami jest utrudniona z powodu ich oporu, braku zaangażowania lub zniechęcenia.

Szkolenie zawiera kilkadziesiąt mikroćwiczeń. Będziesz praktykować i testować skuteczność różnych sposobów reagowania podczas filmowych spotkań z pracownikami. Nasi aktorzy wcielają się w rolę pracowników i wiernie odtwarzają różnorodne postawy i emocjonalne reakcje pracowników – np. opór, niepokój, złość, zniechęcenie. Twoim zadaniem będzie odpowiednie reagowanie. Uwaga – błąd spowoduje eskalację niepożądanych zachowań! Na szczęście w czasie szkolenia możesz się mylić… Ze szkolenia wyjdziesz z praktyczną wiedzą i narzędziami, które wzbogacą Twój warsztat managerski, tak aby zwiększać twoją skuteczność lidera i autorytet w relacjach z pracownikami.

Szkolenie składa się z dwóch modułów:

  • Pierwszy moduł – budowanie samoświadomości i wpływanie na swoją postawę i emocje w sytuacjach, które budzą napięcie.

  • Drugi moduł – budowanie rozumienia (“czytania”) pracowników oraz wpływania na ich postawę i zachowania w sytuacjach oporu, braku zaangażowania lub zniechęcenia..

W programie szkolenia poznasz i przećwiczysz techniki, metody i narzędzia:

Rozpoznawanie emocji w oparciu o model Paula Ekmana

  • Budowanie postawy asertywnej JA OK / TY OK na podstawie modelu 4 pozycji życiowych Analizy Transakcyjnej

  • Słuchanie głosu Wewnętrznego Krytyka i korzystanie ze wsparcia Sprzymierzeńców

  • Trzy metody obniżania własnego napięcia emocjonalnego, w tym techniki oddechowe i transformacja myślenia

  • Prawa szefa i prawa pracownika w budowaniu autorytetu

  • Potencjał trzech ról zawodowych – szefa, eksperta i współpracownika w sytuacjach kierowania pracą

  • Metoda „Negocjator w impasie” do obniżania napięcia u innych i mobilizacji do współpracy

  • Korzystanie z możliwości stylów kierowania – dyrektywnego i wspierającego w procesie kierowania pracą

  • Dobieranie argumentacji twoich decyzji z trzech źródeł, adekwatnie do sytuacji

To szkolenie zostało opracowane dla Ciebie z pasją i zaangażowaniem przy ścisłej współpracy zespołów IDEACENTER i BCIM.

How long do I have access to the course materials?
You can view and review the lecture materials indefinitely, like an on-demand channel.
Can I take my courses with me wherever I go?
Definitely! If you have an internet connection, courses on Udemy are available on any device at any time. If you don't have an internet connection, some instructors also let their students download course lectures. That's up to the instructor though, so make sure you get on their good side!
4.8
19 opinii
5 ⭐️
15
4 ⭐️
2
3 ⭐️
2
2 ⭐️
0
1 ⭐️
0
5805
Share
30-Day Money-Back Guarantee
Course details
Film 2 hours
Certificate of Completion
Full lifetime access
Access on mobile and TV

Warning: Undefined array key "student_url_profile" in /home/klient.dhosting.pl/biuro375/lifestyleacademy.pl/public_html/wp-content/plugins/masterstudy-lms-learning-management-system/_core/lms/helpers.php on line 1407

Warning: Undefined array key "student_url_profile" in /home/klient.dhosting.pl/biuro375/lifestyleacademy.pl/public_html/wp-content/plugins/masterstudy-lms-learning-management-system/_core/lms/helpers.php on line 1412
lifestyleacademy.pl
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić jak najlepszą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.