Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić jak najlepszą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Kurs przygotowujący do certyfikatu ITSM Implementation ServiceNow. Treści praktyczne, zagłębianie się w platformę ServiceNow zgodnie z programem zawartym w książce. Poruszane moduły zgodnie z tabelą Learning Domain, zawierają Incident Management, Problem Management, Change Management, Knowledge Management, Request Fulfillment, Configuration Management Database. Każda lekcja to poruszanie się po platformie ServiceNow, żadnych slajdów, sto procent praktycznego zagłębiania się w ITSM. Poznaj sposób tworzenia rekordów, zobacz jakie ograniczenia mają użytkownicy o konkretnych rolach, poznaj strukturę danych, przejdź przez cykl życia, poznaj zakamarki ServiceNow do których nie zajrzałbyś w codziennej pracy. Przygotuj się do egzaminu, ale również poznaj lepiej platformę i stań się lepszym specjalistą.
Preparation course for the ITSM Implementation ServiceNow certificate. Practical content, delving into the ServiceNow platform according to the program contained in the book. Moved modules according to the Learning Domain table, include Incident Management, Problem Management, Change Management, Knowledge Management, Request Fulfillment, Configuration Management Database. Each lesson is about navigating the ServiceNow platform, no slides, one hundred percent practical immersion in ITSM. Learn how to create records, see the limitations of users with specific roles, learn about the data structure, go through the life cycle, learn about the nooks and crannies of ServiceNow that you would not look into in your daily work. Prepare for the exam, but also get to know the platform better and become a better specialist.
Configuration Management Database
Knowledge Management
Incident Management
Problem Management
-
15Cykl życia incydentu - przegląd całościowy
-
16Struktury danych
-
17Przegląd ról
-
18Tworzenie użytkownika Major Incident Manager
-
19Ścieżki tworzenia incydentu
-
20Tworzenie incydentu potomnego i kopii incydentu
-
21Wstęp do Record Producer
-
22Matryca priorytetu
-
23Co otrzymuje się w pakiecie z rozszerzeniem MIM
-
24Sposoby tworzenia Major Incident
-
25Automatyczne powielanie Assignment Group
-
26Przegląd On-call
-
27Przegląd Flow SLA
-
28Akcje automatyczne On Hold Reason
-
29Wysyłka emaila bezpośrednio z incydentu
-
30Automatyczne zamykanie zadań
-
31Czas oczekiwania na automatyczne zamknięcie incydentu
-
32Zarządzanie ankietami
-
33Przegląd widoku Agent Workspace
Change Management
Request Fulfillment
-
42Struktury danych
-
43Przegląd ról
-
44Cykl życia zmiany - przegląd całościowy
-
45Ścieżki tworzenia zmiany
-
46Stan zmiany
-
47Okna czasowe wprowadzania zmian
-
48Wykrywanie konfliktów
-
49Konfiguracja warunkowa ryzyka
-
50Szacowanie ryzyka
-
51Zarządzanie zatwierdzaniem zmian
-
52Polityka zatwierdzania zmian
-
53Przegląd Flow zmiany
-
54Spotkania CAB
Zakończenie
-
55Cykl życia wniosku
-
56Struktury danych
-
57Tworzenie Service Catalog
-
58Zarządzanie dostępem do zasobów
-
59Wygląd koszyka zakupowego
-
60Obsługa Catalog Builder
-
61Przewodnik zakupowy
-
62Zastosowanie Content Item
-
63Zmienne i zbiory zmiennych
-
64Zarządzanie UI Policies katalogu
-
65Ścieżki tworzenia wniosku
-
66Zarządzanie SLA