Jak skutecznie komunikować się z pracownikami - cz. 2
- Opis
- Program
- Najczęściej zadawane pytania
- Recenzje
Emocja to wartościowa informacja – podczas tego szkolenia nauczysz się jak rozpoznawać i interpretować emocje pracowników, tak aby budować Twoje kompetencje liderskie. Poznasz praktyczne narzędzia i techniki, które pomogą Ci wspierać pracowników w przezwyciężaniu napięcia i stresu, aby przejść do konstruktywnych działań. Nauczysz się budować wewnętrzną siłę lidera i zdrową pewność siebie, tak aby radzić sobie kiedy komunikacja z pracownikami jest utrudniona z powodu ich nastawienia.
To szkolenie to druga z dwóch części składających się na pełny kurs poświęcony budowaniu pewności siebie w komunikacji z pracownikami. W jego ramach skupiamy się na budowaniu rozumienia (“czytania“) pracowników oraz wpływania na ich postawę i zachowania w sytuacjach oporu, braku zaangażowania lub zniechęcenia.
W programie szkolenia poznasz i przećwiczysz między innymi:
-
metodę „negocjator w impasie” do obniżania napięcia u innych i mobilizacji do współpracy,
-
możliwości, jakie daje korzystanie z różnych stylów kierowania – dyrektywnego i wspierającego w procesie kierowania pracą,
-
dobieranie argumentacji dla Twoich decyzji z trzech źródeł, adekwatnie do sytuacji,
-
prawa pracownika w budowaniu autorytetu.
Nasze szkolenie to nie tylko “sucha” teoria! Znajdziesz w nim kilkadziesiąt unikalnych mikroćwiczeń, które dadzą Ci między innymi okazję praktykować i testować skuteczność różnych sposobów reagowania podczas filmowych spotkań z pracownikami. Nasi aktorzy wcielają się w rolę pracowników i wiernie odtwarzają często spotykane postawy i emocjonalne reakcje – np. opór, niepokój, złość, zniechęcenie. Twoim zadaniem będzie odpowiednie reagowanie. Uwaga – błąd spowoduje eskalację niepożądanych zachowań! Na szczęście w czasie szkolenia możesz się mylić… 🙂
Ze szkolenia wyjdziesz z praktyczną wiedzą i narzędziami, które wzbogacą Twój warsztat managerski, tak aby zwiększać twoją skuteczność lidera i autorytet w relacjach z pracownikami.
P.S. To szkolenie zostało opracowane dla Ciebie z pasją i zaangażowaniem przy ścisłej współpracy zespołów IDEACENTER i BCIM. Głównym autorem scenariusza jest Joanna Jadach, jedna z założycielek IDEACENTER, manager i trener z ponad 20 letnim doświadczeniem w biznesie. Joanna jest ekspertem Learning and Development. Wspiera zespoły HR i kadrę menedżerską w rozwoju kompetencji pracowników i zmianach kultury organizacyjnej. Pracuje z trenerami jako mentor. Zrealizowała ponad 1000 dni szkoleniowych. Scenarzystka i reżyserka filmów szkoleniowych. W swojej pracy korzysta z narzędzi Analizy Transakcyjnej, coachingu i mentoringu. Jest certyfikowanym trenerem Edexcel, coachem ICC i praktykiem AT, Ten Step oraz Lean Manufacturing.
-
2“Czytanie” innych, czyli rozpoznawanie, co przeżywa pracownikVideo lesson
-
3Emocja to informacja - odkrywanie znaczenia emocjiVideo lesson
-
4Obniżanie napięcia u innych metodą “negocjator w impasie”Video lesson
-
5Spotkania z pracownikami - ćwiczenia (wprowadzenie)Video lesson
-
6Ćwiczenie 1/3Video lesson
-
7Ćwiczenie 2/3Video lesson
-
8Ćwiczenie 3/3Video lesson
-
9Dwa style kierowania: dyrektywny i wspierającyVideo lesson
-
10Trzy źródła argumentacji decyzjiVideo lesson
-
11Spotkania z pracownikami - ćwiczenia (wprowadzenie)Video lesson
-
12Ćwiczenie 1/3Video lesson
-
13Ćwiczenie 2/3Video lesson
-
14Ćwiczenie 3/3Video lesson
-
15Style kierowania - podsumowanieVideo lesson
-
16Jakie prawa ma pracownik?Video lesson
-
17Trzy sposoby kierowania pracąVideo lesson
