Masz pytanie?
Wiadomość wysłana. Zamknij
4.8 out of 5
4.8
19 reviews on Udemy

Komunikacja z pracownikami – budowanie pewności siebie

Techniki i narzędzia budowania osobistego autorytetu lidera oraz wywierania wpływu w relacjach manager-pracownik
Poznasz psychologiczne mechanizmy emocji oraz dowiesz się jak praktycznie z nich korzystać do wzmacniania pewności siebie
Przećwiczysz trzy metody obniżania własnego napięcia i stresu w sytuacjach, np. oporu, braku zaangażowania lub zniechęcenia ze strony pracowników
Przećwiczysz trzy metody obniżania własnego napięcia i stresu w sytuacjach, np. oporu, braku zaangażowania lub zniechęcenia ze strony pracowników
Poznasz potencjał dwóch stylów kierowania oraz trzech ról, w które wchodzisz jako manager, a także przetestujesz ich zastosowanie w różnych sytuacjach z prac
Rozwiniesz swoją skuteczność w dobieraniu adekwatnych metod interwencji w sytuacjach stawiania celów, monitorowania i egzekwowania standardów/wyników pracy
Wzmocnisz swój osobisty autorytet lidera poprzez budowanie postawy „ja jestem OK w swojej roli szefa/inni są OK w swojej roli pracownika”
Rozwiniesz postawę “jestem wzorem dla innych, ode mnie zaczyna się każda zmiana”

Emocja to wartościowa informacja o tym, co się dzieje w relacji manager-pracownik. Podczas szkolenia nauczysz się jak rozpoznawać i interpretować emocje swoje i pracowników, tak aby budowały Twoje kompetencje liderskie.  Poznasz praktyczne narzędzia i techniki, które pomogą Ci wspierać siebie i pracowników w przezwyciężaniu napięcia i stresu, aby przejść do konstruktywnych działań. Nauczysz się jak budować swoją wewnętrzną siłę lidera i zdrową pewność siebie, tak aby radzić sobie kiedy komunikacja z pracownikami jest utrudniona z powodu ich oporu, braku zaangażowania lub zniechęcenia.

Szkolenie zawiera kilkadziesiąt mikroćwiczeń. Będziesz praktykować i testować skuteczność różnych sposobów reagowania podczas filmowych spotkań z pracownikami. Nasi aktorzy wcielają się w rolę pracowników i wiernie odtwarzają różnorodne postawy i emocjonalne reakcje pracowników – np. opór, niepokój, złość, zniechęcenie. Twoim zadaniem będzie odpowiednie reagowanie. Uwaga – błąd spowoduje eskalację niepożądanych zachowań! Na szczęście w czasie szkolenia możesz się mylić… Ze szkolenia wyjdziesz z praktyczną wiedzą i narzędziami, które wzbogacą Twój warsztat managerski, tak aby zwiększać twoją skuteczność lidera i autorytet w relacjach z pracownikami.

Szkolenie składa się z dwóch modułów:

  • Pierwszy moduł – budowanie samoświadomości i wpływanie na swoją postawę i emocje w sytuacjach, które budzą napięcie.

  • Drugi moduł – budowanie rozumienia (“czytania”) pracowników oraz wpływania na ich postawę i zachowania w sytuacjach oporu, braku zaangażowania lub zniechęcenia..

W programie szkolenia poznasz i przećwiczysz techniki, metody i narzędzia:

Rozpoznawanie emocji w oparciu o model Paula Ekmana

  • Budowanie postawy asertywnej JA OK / TY OK na podstawie modelu 4 pozycji życiowych Analizy Transakcyjnej

  • Słuchanie głosu Wewnętrznego Krytyka i korzystanie ze wsparcia Sprzymierzeńców

  • Trzy metody obniżania własnego napięcia emocjonalnego, w tym techniki oddechowe i transformacja myślenia

  • Prawa szefa i prawa pracownika w budowaniu autorytetu

  • Potencjał trzech ról zawodowych – szefa, eksperta i współpracownika w sytuacjach kierowania pracą

  • Metoda „Negocjator w impasie” do obniżania napięcia u innych i mobilizacji do współpracy

  • Korzystanie z możliwości stylów kierowania – dyrektywnego i wspierającego w procesie kierowania pracą

  • Dobieranie argumentacji twoich decyzji z trzech źródeł, adekwatnie do sytuacji

To szkolenie zostało opracowane dla Ciebie z pasją i zaangażowaniem przy ścisłej współpracy zespołów IDEACENTER i BCIM.

You can view and review the lecture materials indefinitely, like an on-demand channel.
Definitely! If you have an internet connection, courses on Udemy are available on any device at any time. If you don't have an internet connection, some instructors also let their students download course lectures. That's up to the instructor though, so make sure you get on their good side!
4.8
4.8 out of 5
19 Ratings

Detailed Rating

Stars 5
15
Stars 4
2
Stars 3
2
Stars 2
0
Stars 1
0
fdbfc0c0bf9d4d20de5e8bfdc19b0a3d
30-Day Money-Back Guarantee

Includes

2 hours on-demand video
Full lifetime access
Access on mobile and TV
Certificate of Completion