Kurs Grafika 3D dla początkujących 7 szkoleń online MEGAPACK
- Opis
- Program
- Najczęściej zadawane pytania
- Recenzje
Kurs Grafika 3D MEGAPACK, to prawdziwe kompendium dla osób poszukujących lekcji z grafiki komputerowej. Kurs wprowadzi Cię w świat grafiki trójwymiarowej. Dzięki niemu nauczysz się, przygotowywać efektowne modele 3D i wizualizacje oraz poznasz tajniki pracy w aplikacjach: AutoCAD, Inventor, 3ds max, Maya, Blender oraz w Rhino zobaczysz jak w praktyce twórzyć modele 3D pod druk 3D.
** UWAGA UPDATE ** Kurs Grafika 3D MEGAPACK JUŻ JEST LIVE 2020 ! Poznaj możliwości UE4 wykorzystując wirtualną produkcję w praktyce!
Co możesz robić po obejrzeniu tego pakietu kursów?
-
Tworzyć assety do gier
-
Projektować unikalne przedmioty podarunkowe przy pomocy druku 3D
-
Zaprojektować swój wymarzony dom, samochód itd.
-
Nabędziesz umiejętność ekpresji poprzez grafike 3D
-
Renderować fotorealistyczne sceny przy pomocy darmowego oprogramowanie takiego jak Blender 2.8 czy UE 4.25 / 4.26 !
-
Możesz rozpocząć karierę jako grafik 3D!
To prawdziwe kompendium wiedzy o grafice 3D. Czego tak naprawdę dotyczy ten pakiet kursów?
Kurs Wprowadzenie do Wirtualnej Produkcji Unreal Engine 4 (*NOWOŚĆ 2020*)
Silnik Unreal Engine jest używany przez największe studia produkcyjne tworzące filmy i gry. W tej serii filmów dowiesz się krok po kroku jaki hardware i software potrzebujesz żeby wykorzystywać potencją real-time renderingu. Seria jest kompendium wiedzy zebranej nt. bardzo rozwijającej się tematyki jaką jest Virtual Production. Wskakuj i dowiedz się więcej jak UE4 zmienia zasady gry i renderuje na żywo realtime rewolucjonizując pracę z grafika 3D. Ustawienie sceny, Tworzenie i importowanie postaci, Przechwytywanie motion capture przy pomocy zwykłego video z smartfona oraz wykorzystamy Kinect v2 +software do przechwytu ruchów postaci na żywo do silnika UE4 !
Kurs Inventor 2012 – 2016
Autodesk Inventor to bardzo rozbudowane narzędzie do projektowania części, które możemy poskładać w pełni działające maszyny. Bez tworzenia fizycznego modelu sprawdzisz co trzeba poprawić. Wszystko to dzięki rozbudowanemu interfejsowi, który w zależności od kontekstu zmienia wygląd i funkcje. Tu z pomocą przychodzi nasz kurs gdzie poznasz cały proces od rysowania i wymiarowania części aż po przymierzanie jej z resztą projektu.
Autorem tego kursu Inventor jest Mateusz Ertman. Mateusz pracuje w druku 3D i zajmuje się na co dzień grafika komputerowa 3D. Pracował w znanych Polskich startupach zajmując się projektowaniem drukarek 3D oraz innych rozwiązań wykorzystujących druk 3D w praktyce.
Czego się nauczę w tym kursie?
-
Jak narysować szkic
-
Jak określić wymiar
-
Co to zależności automatyczne
-
Jak powielać cechy
-
Jak tworzyć dokumentacje, przekroje oraz liste części
-
Zrobić praktyczny uchwyt na telefon, który możemy wydrukować np. na Drukarce 3D
Kurs przeznaczony jest dla osób, które nigdy nie korzystały z Inventora, lub posiadają podstawową wiedzę o tym programie.
Kurs AutoCAD 2011 – 2016
Kreślenie, modelowanie i planowanie projektów
Naucz się w praktyce rysunku technicznego w 2,5 godziny. Przed Tobą pakiet filmów, które pozwolą Ci na szybkie i efektywne opanowanie programu AutoCAD. AutoCAD jest wykorzystywany w praktycznie każdej branży a umiejętność posługiwania się tym programem będzie wspomagać Twój proces projektowy. Wszystkie lekcje nagrane są w formie video, które krok po kroku demonstrują proces pracy z programem. Do Twojej dyspozycji oddajemy praktyczne filmy instruktażowych prowadzonych przez konstruktorów – praktyków z dziedziny projektowania CAD!
Lekcje są opracowane tak, aby skorzystać z niego mogły zarówno osoby początkujące jak i te, które znają program. Do nauki wymagana jest dowolna wersja AutoCAD 2006-2016. Jeśli nigdy nie pracowałeś w CADzie, logiczny układ lekcji pozwoli Ci szybko utrwalić sobie poznawane funkcjonalności. Ponieważ w wersji 2009 AutoCAD zmienił wygląd ekranu, kurs zawiera omówienie zarówno starego jak i nowego widoku az do wersje AutoCAD 2016.
Po omówieniu możliwości programu AutoCAD, zajmiemy się praktycznym zastosowaniem poznanych funkcji. Wykonamy rzut budynku, zaczynając od ścian, poprzez stolarkę i całe wyposażenie aż do końcowych opisów i rendering 3D.
Autorem kursu jest Piotr Antecki w AutoCADzie pracuję od ponad 10 lat. Pierwsze kroki stawiał na studiach, aktualnie wykorzystuję go na co dzień pracując w Pracowni Projektowej Konstrukcji Budowlanych. Zdaję sobie sprawę, że dla nie wtajemniczonych AutoCAD może wyglądać groźnie i skomplikowanie. Zapewniam Was że tak nie jest. Niektóre rzeczy będą łatwe i proste w zrozumieniu, niektóre będą trudniejsze. W takim przypadku zachęcam do ponownego obejrzenia lekcji. Zachęcam również do samodzielnego przećwiczenia zagadnień z danej lekcji, na pewno prowadzić to będzie do lepszego opanowania zdobytej wiedzy.
Kurs 3D Studio Max 2011 – 2016
Projektowanie stoiska targowego rendering studyjny
To prawdziwa gratka dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z grafiką 3D, ponieważ nie wymaga żadnej uprzedniej wiedzy o modelowaniu. Kurs jest adresowany również do osób zainteresowanych projektowaniem wnętrz i wizualizacjami. Jego twórcą jest doświadczony projektant, który chętnie dzieli się praktycznymi wskazówkami, co czyni proces nauki przyjemnym i inspirującym doświadczeniem.
Zagadnienia omówione w kursie
-
Poznasz podstawy pracy w Studio 3D Max
-
Nauczysz się nawigacji po programie i przełączania się między widokami
-
Nauczysz się tworzyć obiekty i zmieniać ich właściwości
-
Nauczysz się dodawać, odejmować i edytować bryły, wykorzystując funkcje Boolean i opcje typu Slice On
-
Dowiesz się, jak wytłaczać bryły z dowolnego kształtu
-
Poznasz opcje kopiowania i skalowania elementów w 3D Studio Max
-
Dowiesz się jak edytować obiekty za pomocą Editable Mesh
-
Dowiesz się jak pracować z teksturami i mapować obiekty w programie
-
Nauczysz się ustawiać światła i poznasz ich rodzaje
-
Stworzysz kamery dla projektu, dowiesz się jak z nimi pracować i jak renderować widoki z kamer
-
Dowiesz się, jak importować i eksportować pliki w 3ds Max oraz z programów typu Photoshop czy Illustrator
-
Zobaczysz jak wykończyć projekt 3D w Picasa i przygotować wizualizację dla klienta
Autorzy kursu to wieloletni grafik praktyktant Paweł Uniejewski zajmujący się renderingiem na potrzeby wizualizacji stoisk targowych.
Kurs Maya 2011 – 2016
Kreatywne Projektowanie Postaci od zera
Maya Kurs nauczy Cię, jak budować modele o czystej topologii bez zbytniego uszczerbku na ich wyglądzie. Zdobędziesz solidne podstawy z zakresu modelowania postaci i nakładania tekstur, dzięki którym unikniesz najczęściej popełnianych błędów przez początkujących.
Zagadnienia omówione w kursie:
-
Poznasz interfejs Maya i nauczysz się dostosowywać go do swoich potrzeb
-
Nauczysz się płynnej nawigacji po programie i przełączania się pomiędzy widokami
-
Nauczysz się tworzyć i modyfikować obiekty w Maya
-
Dowiesz się jak odejmować, ciąć i łączyć bryły i jak modelować obiekty symetryczne
-
Poznasz funkcję Extrude i jej opcje
-
Poznasz Slide Edge Tool i jego opcje
-
Nauczysz się modelować na poziomie poligonów, vertexów i krawędzi (edges)
-
Dowiesz się, na co zwracać szczególną uwagę i jak uniknąć błędów przy modelowaniu postaci pod animację
-
Nauczysz się pracować ze Sculp Geometry Tool i zobaczysz, jak ładnie wygładzić model
-
Dowiesz się jak pracować z teksturami i mapować obiekty w programie
-
Nauczysz się ustawiać opcje renderu
-
Zobaczysz, jak zbudować prosty szkielet postaci
-
Poznasz metody rigging’u i skinning’u w Maya.
Autor kursu Arkadiusz Szplit jest Absolwentem Informatyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, następnie Ilustracji i Designu na Uniwersytecie w Sunderland (UK). Grafiką 3D zajmuje się już ponad 10 lat. Pracuje na programach Maya, Zbrush 3, Photoshop CS5. Jego projekt zwyciężył w konkursie na maskotkę portalu mepi o czym zrealizował powyższy kurs.
Kurs Blender 2.5 – 2.8 (nowość!)
Od Podstaw do mastera
Blender jest dla każdego i kązdy szanujący sie grafik 3D powinien go przynajmniej poznać. Dlaczego? To darmowy program do modelowania oraz animowania 3D. Jest to kompletne środowisko do pracy z obiektami trójwymiarowymi. Blender ma równie duże możliwości co komercyjne programy tego typu. Z całą pewnością jest to najpotężniejszy darmowy program do grafiki. Zobacz ten legendarny kurs, który przedstawia podstawowe aspekty pracy jak i bardziej zaawansowane techniki. Poradnik ten, krok po kroku pokaże w jaki sposób poruszać się po wszystkich funkcjach oraz przedstawi techniki modelowania, teksturowania oraz animacji.
Kurs Blender jest prowadzony przez Bartosz’a Barłowskiego i Mateusza Ertmana. Bartosz wprowadzi cię w podstawy zajmuje się scenariuszem i produkcją filmów instruktażowych od ponad 10 lat. Pasją Mateusza jest druk 3D, grafika komputerowa 3D, IT oraz nowe technologie. Oboje pracowali w znanych Polskich startupach takich jak Omni 3D zajmując się projektowaniem drukarek 3D oraz innych rozwiązań wykorzystująych druk 3D.
Kurs Rhinoceros 3D / Rhino 3D
Projektowanie parametryczne dla druku 3D
Oprogramowanie jest połączeniem CAD/CAM/CAE oraz Mesha. Program ten może być stosowany przy projektowaniu form przemysłowych, wspomaganiu procesów produkcji jak i podczas tworzenia interaktywnych animacji i gier.Wielkim plusem programu Rhino jest mnogość wtyczek, które pozwalają wzbogacić jego i tak spore możliwości projektowania poznasz jak projektowac parametrycznie w Grasshopper.
Kurs prowadzony przez Basia Pyper – specjalność: Industrial Design ukończyła z wyróżnieniem na School of Form w Poznaniu. Basia pracując nad rozwiązaniami dla obecnych i przyszłych wyzwań w designie pokazuje jak parametrycznie można tworzyć modele 3D. Na uczelni zrealizowała projekt “Polską Sztuką Ludową w języku Nowych technologii” obecnie pracuje jako projektant w UK.
Czy ten kurs jest dla mnie?
Kompedium Grafik 3D to gratka dla każdej osoby, która chce zgłebiać tajniki grafiki 3D na wielu płaszczyznach nie ograniczając się do umiejętności obsługi tylko jednego programu. Przed Tobą swoi Twój świat. Zapisz się na ten unikalny kurs z grafiki i animacji komputerowej już dziś!
-
1Wprowadzenie do Blender 2.8Video lesson
-
2Możliwości nowego Blendera 2.8Video lesson
Blender 2.80 to największa aktualizacja programu od kiedy pierwszy development zaczął się ponad dekadę temu. Zobacz jakie się możliwości renderingu w silniku real time oraz tego co nas czeka!
-
3Interfejs w praktyceVideo lesson
Blender 2.8 zmienia się całkowicie jak chodzi o interfejs w porównaniu do wcześniejszych wersji.
-
4Nawigacja ViewportVideo lesson
-
5Selekcja i manipulacja obiektamiVideo lesson
Jak sprawnie poruszać w Blender 2.8 i manipulować obiektami za pomocą skrótów klawiszowych
-
6Wybieranie obiektówVideo lesson
-
7Dodawanie obiektówVideo lesson
-
8Edycja obiektówVideo lesson
-
9KolekcjeVideo lesson
Kolekcje w Blenderze to potężne narzędzie do zarządzania naszą sceną
-
10Obszary roboczeVideo lesson
-
11Jak działa modelowanieVideo lesson
-
12Tryb edycjiVideo lesson
-
13Opcje trybu edycjiVideo lesson
-
14Narzędzie extrudeVideo lesson
-
15Narzędzie LoopCutVideo lesson
-
16Narzędzie BevelVideo lesson
-
17Narzędzie KnifeVideo lesson
-
18Cieniowanie viewportVideo lesson
-
19Render farma i sculptingVideo lesson
Podstawowe skróty klawiszowe, poruszanie się po scene, rendering w własnej farmie, sculpting i wiele więcej!
-
20Animacja 2D/3D w Grease PencilVideo lesson
Jak zrobić pierwszą Animację 2D w Blender 2.80, która jednocześnie jest obiektem 3D!
-
21Wprowadzenie do Wirtualnej ProdukcjiVideo lesson
Czym tak naprawdę jest wirtualna produkcja? Od czego zacząć?
-
22Typy Wirtualnej ProdukcjiVideo lesson
Omawiam tutaj typy wirtualnej produkcji (virtual production) i możliwości w silniku UE4
-
23Mixed Reality vs Wszystko CGVideo lesson
Opowiadam o różnicach miedzy "rozszerzona rzeczywistością" czyli Mixed Reality a Full CG
-
24Jaki software zainstalować?Video lesson
Software potrzebny do uruchomienia projektu
-
25Jaki hardware potrzebuje?Video lesson
Poznaj na co zwrócić uwagę i co jest istotne dla Virtual Production jak chodzi o hardware
-
26Hardware cz. 2Video lesson
Dalszy ciąg hardware'u
-
27Tworzenie i animowanie własnej postaci w MixamoVideo lesson
Prawie każda historia zaczyna się od jakieś postaci. W tej lekcji pokaże jak wykorzystać Mixamo do szybkiego prototypownia animacji postaci.
-
28Importowanie animacji postaci do UE4Video lesson
Jak wygenerowaną postać z Mixamo importować do silnika UE4.
-
29Zdalna kolaboracja online czyli jak pracować w zespole realtime w UE4Video lesson
Tutaj dowiedz się jak pracować nad jedną sceną w silniku UE4 multiplayer Collaborative.
-
30Unreal Engine 4.5 Multiplayer w EdytorzeVideo lesson
-
31Zarządzanie assetami w zespole w czasie rzeczywistymVideo lesson
-
33WstępVideo lesson
-
34LinieVideo lesson
-
35ProstokątyVideo lesson
-
36OkręgiVideo lesson
-
37LukiVideo lesson
-
38Zależności automatyczneVideo lesson
-
39WymiarowanieVideo lesson
-
40Zależności ręczneVideo lesson
-
41Zaokrąglenia krawędzi szkicuVideo lesson
-
42LustroVideo lesson
-
43Funkcja offsetVideo lesson
-
44Funkcja trimVideo lesson
-
45Rzutowanie geometriiVideo lesson
-
46ElipsaVideo lesson
-
47PoligonVideo lesson
