Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić jak najlepszą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
**** Bestseller na Udemy! Ponad 8000 zadowolonych uczestników i 1600 recenzji! Kurs przystosowany do oglądania z prędkością min. x1.5 ****
ZROZUM ZASADY DZIAŁANIA I IMPLEMENTACJI SEO, KTÓRE PRZYNOSZĄ FAKTYCZNE REZULTATY! WYNIEŚ SWOJĄ STRONĘ NA SZCZYT WYNIKÓW WYSZUKIWANIA!
Kiedy Twoi potencjalni klienci korzystają z Google, Bing czy Yahoo … czy Twoja strona internetowa pojawia się organicznie na górze wyników wyszukiwania (SERP) ?
Jeżeli nie… to ten kurs pomoże Ci zrozumieć i wdrożyć kroki, które to naprawią! Pod koniec kursu będziesz dokładnie rozumieć czym jest SEO (Search Engine Optimization) i jak może Ci pomóc zwiększyć ekspozycję Twojej strony, a tym samym zwiększy Twoją sprzedaż.
SEO, które działa!
Search Engine Optimization wydaje się być mroczną sztuką … pełną chaosu, nieporozumień i wprowadzających w błąd informacji.
SEO jednak jest dość proste, a ten kurs wyjaśnia wszystko:
-
Czym właściwie jest SEO – SEM – Reklama PPC (Google Ads – Adwords)
-
Czym jest On-Page i Off-Page SEO
-
Wybór najlepszych słów kluczowych dla SEO
-
Przygotowywanie witryny, bazy słów kluczowych i zaplanowanie działań SEO.
-
Przeskanowanie konkurencji pod względem wykorzystywanych przez nich technik SEO.
-
Zrozumienie roli treści w SEO.
-
Optymalizacja stron – meta tagi, hierarchia strony, robots.txt, mapa witryny xml i wiele więcej.
-
“Przesyłanie” Twojej witryny do wyszukiwarek – Google Search Console.
-
Zrozumienie znaczenia linków (dofollow vs nofollow) w SEO i tego, jak one działają dla na Twoją witrynę.
-
Znajdowanie miejsc, aby uzyskać doskonałe linki do Twojej witryny.
-
Jaką rolę pełnią Social Media (Facebook – Instagram – Twitter) w SEO.
-
Czym jest negatywne SEO i jak go unikać.
i wiele, wiele, wiele więcej…
Czy ten kurs jest dla Ciebie?
Być może jesteś właścicielem małej firmy, a Twój sukces zależy od Twojej witryny. Może jesteś programistą i chcesz wykonać lepszą pracę dla swoich klientów – a Twoi klienci chcą SEO – lub jesteś odpowiedzialny za stronę internetową swojego pracodawcy i odczuwasz presję, związaną z podniesieniem jej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. A może wynajęliście firmę SEO (Search Engine Optimization) i nie jesteście pewni, czy wykonują dobrą robotę … lub dopiero zamierzacie zatrudnić firmę optymalizacyjną i słyszeliście przerażające historie związane z działaniami agencji SEO od znajomych i kolegów.
Niezależnie od Twojej sytuacji, ten kurs wyjaśni Ci – krok po kroku, czym jest SEO w teorii i w praktyce. Wszystko w oparciu o zdroworozsądkowe rady i zrozumiałe przykłady. Search Engine Optimization to nie mechanika kwantowa, istnieją podstawowe zasady, których zastosowanie przyniosą Ci sukces.
Zawartość & Podsumowanie
Za nie więcej niż średni koszt obiadu w restauracji, otrzymasz ponad 9 godzinny kurs wideo z Search Engine Optimization (SEO)!, oraz dostęp do moich konsultacji związanych z tematyką kursu.
Do tego wszystkiego otrzymujesz dożywotni dostęp i zwrot 100% gotówki w 30 dni!
Zaczniesz od zrozumienia znaczenia słów kluczowych w SEO, sposobu sprawdzenia, co ludzie faktycznie wyszukują w Internecie i jak wybrać właściwe słowa kluczowe SEO dla Twojej witryny. Dowiesz się również o tym, co możesz zrobić na swojej stronie, aby się przygotować, do działań SEO.
Wyjaśnię rolę treści – contentu – na Twoich stronach internetowych i jak zoptymalizować różne ważne tagi na Twojej witrynie Usłyszysz także o znacznikach danych strukturalnych, które będą sposobem informowania wyszukiwarek o tym, co faktycznie reprezentują treści na twoich stronach.
Dowiesz się, jak najlepiej “przesłać” swoją witrynę do wyszukiwarek za pomocą Google Search Console.
Usłyszysz również o tym, co często jest najtrudniejsze, jeśli chodzi o optymalizację pod kątem wyszukiwarek, łączenie z uzyskiwanie linków z innych witryn.
Wyjaśnię szczegółowo, dlaczego jest to tak ważne, w jaki sposób powinny być skonstruowane backlinki i jak je uzyskać.
Pod koniec tego kursu będziesz mieć solidne podstawy w SEO i będziesz w stanie zoptymalizować swoją witrynę lub nadzorować programistów i firmy SEO, aby być pewnym, że dobrze wykonują swoją pracę.
SEO naprawdę nie jest neurochirurgia… ani mechanika kwantowa.
Wiem, że jest olbrzymia ilość informacji o SEO w sieci, co powoduje, że możesz być przytłoczony ich nadmiarem. SEO jest jednak właściwie stosunkowo proste.
Wszystkie te informacje zostały zebrane w tym kursie, posegregowane i wyjaśnione w przejrzysty i zrozumiał sposób.
Serdecznie Ci dziękuję za poświęcony czas na przejrzenie kursu. Włożyłem w niego dużo serca i doświadczenia… Mam nadzieję, że do usłyszenia!
Wygeneruję audyt Twojej strony!
[NEW] Podstawy
[NEW] Słowa kluczowe
-
13Domena
-
14Serwer i Domena - LH.pl
-
15(OPCJONALNA 1) Darmowy serwer
-
16(OPCJONALNA 2) Dokupiona domena - migracja
-
17HTTPS - Szyfrowanie strony
-
18Subdomena - WWW czy BEZ
-
19Platforma CMS - Która lepsza
-
20Struktura strony
-
21(Konto & Instalacja) Krok1 Analityka - Google Analytics
-
22(Opcjonalna) Instalacja Tagu Śledzenia - WordPress
-
23(Opcjonalna) Instalacja Tagu Śledzenia - HTML
-
24(Konto & Instalacja) Krok2 Google Search Console
-
25Połączenie GA & GSC
-
26(Konto) Google Moja Firma
-
27Tagi śledzenia
-
28Quiz Podsumowujący
[NEW] Technikalia - On-Page & Technical SEO
-
29Short-tail Keywords - Czym są?
-
30Long-tail Keywords - Czym są?
-
31Long-tail Keywords - Rodzaje & Wykorzystanie?
-
32Twoja checklista keywordsów
-
33Frazy bezpośrednie a pośrednie
-
34Research - Google (wyszukiwarka)
-
35Research - Google Keyword Planner (Wprowadzenie)
-
36Research - Google Keyword Planner (Analiza)
-
37Podsumowanie - Google Keyword Planner
-
38Grupowanie słów kluczowych
-
39Research - Google Search Console
-
40Quiz Podsumowujący
[NEW] Treści - Content SEO
-
41[NEW] On-Page SEO
-
42[NEW] Technical SEO
-
43Szyfrowanie HTTPS
-
44Struktura URL - Permalink dla WordPress
-
45Tytuł
-
46Meta Description
-
47Nagłówki
-
48Tag kanoniczny - Duplikaty linków
-
49Linki wewnętrzne
-
50Linki zewnętrzne - Nofollow, UGC i Sponsored
-
51[Tekstowa] Nazewnictwo plików
-
52Zdjęcia - ALT
-
53Przekierowania
-
54XML - Mapa Strony
-
55Robots.txt
-
56PageSpeed - Kroki do zwiększenia prędkości
-
57Mobilna Responsywność - Tak ważna
-
58Quiz Podsumowujący
Off-Page SEO - Dział TEORETYCZNO-PRAKTYCZNY
WordPress SEO
-
67[NEW] Off-Page SEO
-
68White Hat vs Black Hat
-
69Kiedy zacząć budować sieć backlinków
-
70Fundamenty Backlinków - Czym są linki wysokiej jakości
-
71Kotwica Backlinku - Jaka?
-
72Social Media w SEO - Rola
-
73Likely Linkers - Wysyłamy Maile
-
74Popularne strategie budowania linków
-
75Wiek Backlinków - Ma znaczenie?
-
76Grey Hat SEO - Warto?
-
77Black Hat SEO - Unikaj!
-
78Skąd wziąć POLSKIE Backlinki?
-
79Quiz Podsumowujący
Social Media SEO
-
80Wprowadzenie do SEO dla WordPress
-
81Permalink - konfiguracja
-
82Wybór WWW lub BEZ
-
83YOAST - Instalacja
-
84YOAST - Konfiguracja
-
85YOAST - Social Media
-
86YOAST - XML Sitemap (narzędzia)
-
87YOAST - Robots & htaccess
-
88YOAST - Tytuły (optymalizacja)
-
89YOAST - Opisy (optymalizacja)
-
90YOAST - Kanoniczność