Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić jak najlepszą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
IT Service Desk Specialist, 1st Line of Support, Agent wsparcia… tysiace ofert pracy… ale jak zaczac? Czego sie spodziewac? Co trzeba umiec?
Zapraszam do mojegu kursu, ktory w praktyczny sposob pokazuje tajniki pracy na tak zwanym Service Desku, czyli na pierwszej linii wsparcia. Nie jest to poradnik dotyczacy wszystkich aspektow IT – jest to symulacja pracy agenta Service Desku pokazujaca gdzie i jak nalezy poglebiac wiedze.
Co ciekawego w kursie:
-
praktyczne przyklady oparte na Jira Service Desk – popularnym narzedziu w Service Desk
-
podstawy IT – sprzet i oprogramowanie
-
wprowadzenie do sieci komputerowych
-
jak dziala serwer i Active Directory
-
podstawy wirtualizacji
-
procedury i zasady – krotki poradnik podstaw ITIL
-
mnostwo porad i sztuczek
-
ciekawostki i praktyczne przyklady
Kurs jest stworzony, aby w kilka godzin pokazac jak wyglada praca w IT i ktore obszary sa kluczowe, aby osiagnac sukces.
Zapraszam serdecznie!