Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić jak najlepszą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Nauczymy Cię od podstaw tworzenia aplikacji w języku Swift!
W trakcie szkolenia od zera stworzysz 6 aplikacji, takie jak:
-
Tinder
-
Kalkulator
-
Galeria zdjęć
-
Lotto
-
ToDoList
-
Notepad
Twoja nauka oparta będzie o język Swift – jest to wciąż rozwijający się język od Apple, dzięki któremu w prosty i intuicyjny sposób napiszesz aplikacje na platformę iOS. Będziesz uczył się na praktycznych przykładach w środowisku Xcode. Swoją pierwszą aplikację napiszesz już na początku nauki. Dzięki temu masz pewność, że zdobywasz praktyczną wiedzę!
Szkolenie możesz realizować we własnym tempie, wracając wielokrotnie do lekcji, kiedy tylko będziesz miał czas i ochotę.
>> Podstawy składni języka Swift
Jeżeli nie masz podstaw programowania, nie rozumiesz pojęć takich jak: stałe, zmienne, tablice, słowniki, przepływy, to koniecznie zajrzyj do naszego kursu wprowadzającego Podstawy języka Swift. Jest to idealne szkolenie, aby rozpocząć przygodę z nauką programowania.
>> Dlaczego warto poznać język Swift?
Swift ułatwia tworzenie szybkich aplikacji, posiada prostą strukturę kodu i jest intuicyjny w zastosowaniu. Swoją pierwszą aplikację napiszesz nawet w 10 minut! Nowy język od Apple jest łatwy w nauce, dlatego polecany jest dla osób początkujących jako pierwszy język programowania.
Programując w języku Swift możesz tworzyć aplikacje nie tylko na iOS, ale również na Apple WatchOS i tvOS.
>> Dlaczego warto wybrać nasze szkolenie?
Od zupełnych podstaw nauczymy Cię pisać aplikacje mobilne w Swift, a więc poznasz wszelkie potrzebne narzędzia do rozpoczęcia tworzenia własnych projektów. Wszystkie zagadnienia przedstawimy Cię na praktycznych przykładach. Masz pewność, że nie zanudzimy Cię teorią!
W trakcie szkolenia poznasz środowisko programistyczne Xcode, które ułatwi Ci proces projektowania i kodowania aplikacji. Szkolenie przygotuje Cię do samodzielnego programowania aplikacji mobilnych. Możemy Ci obiecać, że napiszesz z nami swój pierwszy, w pełni działający program!
>> Co zrobić jeśli nie masz komputera Mac?
Chciałbyś zacząć naukę programowania aplikacji na system iOS, ale nie masz odpowiedniego oprogramowania? Nie szkodzi! Istnieje sposób, który pozwala rozwiązać ten problem.
Możesz skorzystać z wirtualnej maszyny, która umożliwia uruchomienie systemu Mac OS X. Zdalne korzystanie z systemu od Apple jest bardzo proste. Do łączenia się z Twoim wirtualnym Mac’iem wykorzystasz dedykowaną aplikację zdalnego pulpitu lub przeglądarkę internetową. Po zalogowaniu będziesz korzystał z pełnych możliwości systemu. Nie musisz też martwić się o tworzone przez Ciebie projekty – będziesz miał możliwość zapisywania plików i ich synchronizacji z wirtualną maszyną.
Gdzie znaleźć taką usługę? Możemy polecić usługi MainCloud.
*** Sprawdź kolejną część szkolenia Tworzenie gier w Swift – SpriteKit, SceneKit i ARKit ***
Podstawy składni w języku Swift
Funkcje
Struktury danych w języku Swift
Tworzenie aplikacji kalkulator
Tworzenie aplikacji Picture Gallery
-
19Szczegółowa obsługa środowiska Xcode
-
20Podstawowe funkcje Xcode
-
21Cechy i elementy aplikacji
-
22Interfejs użytkownika część 1
-
23Elementy aplikacji i wygląd interfejsu użytkownika
-
24Użycie Auto Layouts
-
25Użycie Auto Layouts
-
26Ogólna obsługa dotyku
-
27Obsługa dotyku - akcje
-
28Dodawanie akcji
-
29Obsługa dotyku i wywoływanie akcji
-
30Testy jednostkowe część 1
-
31Testy jednostkowe część 2
-
32Testy jednostkowe
Tworzenie aplikacji Tinder
Protokoły, delegaty i wyjątki w Swift
Obsługa plików - tworzenie aplikacji Notepad
Tabele w iOS i przejścia między widokami - aplikacja ToDoList
DODATEK: Zarabianie na aplikacjach mobilnych - wprowadzenia
DODATEK: Metody monetyzacji aplikacji
DODATEK: Projektowanie aplikacji mobilnej, która będzie zarabiać
DODATEK: Metody spieniężania aplikacji w praktyce
DODATEK: Marketing i promocja aplikacji mobilnych
Dziękujemy
-
75Marketing i wygląd aplikacji
-
76Ikona, czyli wizytówka Twojej aplikacji
-
77Jak nazwać aplikację, aby przyciągnąć użytkowników
-
78Metody promocji aplikacji mobilnych
-
79Jak skutecznie wypromować aplikację
-
80Tips & Tricks, czyli o czym powinieneś pamiętać
-
81Kilka praktycznych porad oraz podsumowanie