4.89
9 opinii
Tworzenie gier w Unity 1 - Projekt Galactic Fight
Wstęp do tworzenia gier w Unity
- Opis
- Program
- Najczęściej zadawane pytania
- Recenzje
Kurs ten jest wstępem do tworzenia gier w Unity.
Projekt Galactic Fight został stworzony w 3 etapach.
Pierwszy wariant bazuje na gotowych paczkach i elementach, które będziemy importować, a następnie delikatnie modyfikować, tak, aby stworzyć funkcjonalną grę.
Drugi wariant to trudniejsza opcja, w tej sekcji będziemy tworzyć wszystko od podstaw. Można powiedzieć, że zbudujemy grę od nowa poznając wszystkie elementy, z których się ona składa.
Trzecia sekcja będzie kolejnym etapem, w którym będziemy dodawać kolejne funkcjonalności do stworzonej już gry. W tej sekcji skupimy się na bardziej zaawansowanych elementach oraz postaramy się tworzyć uniwersalne skrypty, które będą mogły być wykorzystywane przez wiele różnych obiektów w grze.
Galactic Fight v3
-
1WstępVideo lesson
-
2NewsletterVideo lesson
-
3Instalacja UnityVideo lesson
-
4Utworzenie nowego projektu, pobranie archiwum z potrzebnymi plikamiVideo lesson
-
5Dodanie warstw i zaznaczenie kolizji pomiędzy warstwamiVideo lesson
-
6Tło gryVideo lesson
-
7MenuVideo lesson
-
8Zmiany w MenuVideo lesson
-
9TeleportVideo lesson
-
10PlayerVideo lesson
-
11Podążanie kameryVideo lesson
-
12PrzeciwnicyVideo lesson
-
13BossVideo lesson
-
14KamieńVideo lesson
-
15Miotacz kometVideo lesson
-
16Tworzenie poziomówVideo lesson
-
17Eksport gryVideo lesson
Poziom średnio-zaawansowany
-
18Utworzenie projektuVideo lesson
-
19Poruszanie obiektem w osi XVideo lesson
-
20Poruszanie obiektem w dwóch kierunkach za pomocą wektoraVideo lesson
-
21Zabawa z poruszaniem obiektówVideo lesson
-
22Ograniczenie poruszania za pomocą metody Mathf.ClampVideo lesson
-
23Tworzenie pociskuVideo lesson
-
24Wprawienie pocisku w ruchVideo lesson
-
25Dodanie funkcji strzelaniaVideo lesson
-
26Tworzenie przeciwnika, wykrywanie kolizjiVideo lesson
-
27Tworzenie teleportu z funkcją rotacjiVideo lesson
-
28Dodanie skryptu zarządzającego grą, przełączanie scenVideo lesson
-
29Dodanie celownika do obiektu graczaVideo lesson
-
30Teleport - wykrycie zderzenia z graczem za pomocą TaguVideo lesson
-
31Eksportowanie i importowanie paczekVideo lesson
-
32Podążanie kamery za graczem, wyszukiwanie obiektu za pomocą taguVideo lesson
-
33Tworzenie przeciwnika strzelającegoVideo lesson
-
34Tworzenie przeciwnika poruszającego sięVideo lesson
-
35Wprowadzenie poruszania sinusoidalnego góra-dółVideo lesson
-
36Eksport paczki z całym projektemVideo lesson
-
37Dodanie grafiki tłaVideo lesson
-
38Tworzenie nowej sceny Menu GłówneVideo lesson
-
39Menu GameOver, dodanie funkcjonalności do przyciskówVideo lesson
-
40Logika przełączania scenVideo lesson
-
41Ograniczenie ruchu w osi X, poprawa poziomuVideo lesson
-
42Niewrażliwość przeciwników na swoje pociskiVideo lesson
-
43PorządkowanieVideo lesson
-
44Dźwięki strzału i tłaVideo lesson
-
45Poprawki w kodzieVideo lesson
-
46Eksport projektu w windowed modeVideo lesson
-
47Eksport projektu w full screen modeVideo lesson
How long do I have access to the course materials?
You can view and review the lecture materials indefinitely, like an on-demand channel.
Can I take my courses with me wherever I go?
Definitely! If you have an internet connection, courses on Udemy are available on any device at any time. If you don't have an internet connection, some instructors also let their students download course lectures. That's up to the instructor though, so make sure you get on their good side!
5 ⭐️
7
4 ⭐️
2
3 ⭐️
0
2 ⭐️
0
1 ⭐️
0

Share
30-Day Money-Back Guarantee
Course details
Film
10 hours
Certificate of Completion
Full lifetime access
Access on mobile and TV
Popular courses