Masz pytanie?
Wiadomość wysłana. Zamknij
4.9
17 opinii

Tworzenie gier w Unity, programowanie C# 1

Pierwsza część ścieżki tworzenia gier 2D w Unity, nauka programowania od podstaw
Instruktor
WILNOX ACADEMY
78 Uczniowie Zapisano się
  • Opis
  • Program
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Recenzje

Hej!

Witajcie w kursie tworzenia gier w Unity!

Jest to pierwsza część serii i skupiona jest ona przede wszystkim na nauce programowania w języku C#.

W kursie będziemy uczyć się podstaw języka na podstawie konkretnych przykładów, ucząc się przy okazji obsługi i możliwości silnika Unity. Mogę Wam zagwarantować, że dostarczamy same informacyjne mięcho i nie lejemy nie potrzebnie wody na tematy, które nie będą nam do niczego potrzebne.

Uczymy się krok po kroku, staram się w kursie tłumaczyć zagadnienia tak, byście mogli je łatwo zrozumieć. Wierzę, że ten kurs da Wam dobre podstawy programowania w C# i zobrazuje na jakiej zasadzie działa Unity.

Na liście poniżej możecie sprawdzić zagadnienia poruszane w tej części kursu. Część lekcji zostały udostępnione byście mogli zobaczyć w jaki sposób będę do Was faflotał przez najbliższe kilka godzin 😉

Zawsze staram się nagrywać i uczyć najlepiej jak potrafię, ale.. jeśli kurs nie spełni Twoich oczekiwań, masz miesiąc na jego zwrot, co ma zagwarantować Tobie pełną satysfakcję. Wierzę jednak, że znajdziesz tutaj wiele interesujących informacji i spotkamy się w kolejnych edycjach.

Do zobaczenia!

Sekcja 1 – Wprowadzenie

Zawartość skryptu

Debug.Log()

typy danych: string, int, float i bool

Importowanie sprita (tworzenie gracza)

Omówienie pozycji kamery z -10

Komponent transform ,zmiana pozycji, skali, obrotu (Quaternion)

Translate, Rotate, Time delta time

Zmienne (camelCase, zmiana nazw Ctrl + R)

Ruch gracza, Input.GetAxis()

Uniwersalność skryptów, zmienne publiczne

Zasięg zmiennych

SpriteRenderer ,Typ Sprite, null

Zapisywanie komponentu do zmiennej, kolory new Color

Sekcja 2 – UI

Tworzenie paczek

Dodawanie UI, buton i pole tekstowe, ustawienia kamery

Zmiana tekstu po kliknięciu na przycisk OnClick Listener w inspektorze i w skrypcie

Zmiana tekstu po kliknięciu na przycisk, funkcja z parametrem, sygnatura funkcji (przeciążanie)

Znajdywanie obiektów po tagu

Znajdywanie obiektu po typie

GetComponentInParent

Budowanie projektu

Input field / OnValueChanged

Metody string (ToUpper, Replace, Length), Slider

Inkrementacja, wyświetlanie licznika na przycisku , GetComponentInChildren

Konkatenacja (+, interpolacja) Escape sequence

Sekcja 3

Losowa liczba (int,float) precyzja float

How long do I have access to the course materials?
You can view and review the lecture materials indefinitely, like an on-demand channel.
Can I take my courses with me wherever I go?
Definitely! If you have an internet connection, courses on Udemy are available on any device at any time. If you don't have an internet connection, some instructors also let their students download course lectures. That's up to the instructor though, so make sure you get on their good side!
4.9
17 opinii
5 ⭐️
13
4 ⭐️
3
3 ⭐️
1
2 ⭐️
0
1 ⭐️
0
5059
30-Day Money-Back Guarantee
Course details
Film 8 hours
Certificate of Completion
Full lifetime access
Access on mobile and TV

Warning: Undefined array key "student_url_profile" in /home/klient.dhosting.pl/biuro375/lifestyleacademy.pl/public_html/wp-content/plugins/masterstudy-lms-learning-management-system/_core/lms/helpers.php on line 1403

Warning: Undefined array key "student_url_profile" in /home/klient.dhosting.pl/biuro375/lifestyleacademy.pl/public_html/wp-content/plugins/masterstudy-lms-learning-management-system/_core/lms/helpers.php on line 1408
lifestyleacademy.pl
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić jak najlepszą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.