Masz pytanie?
Wiadomość wysłana. Zamknij
4.9 out of 5
4.9
17 reviews on Udemy

Tworzenie gier w Unity, programowanie C# 1

Pierwsza część ścieżki tworzenia gier 2D w Unity, nauka programowania od podstaw
Instructor:
WILNOX ACADEMY
78 students enrolled
Programowanie C# od podstaw
Obsługi programu Unity
Tworzenia gier i aplikacji 2D
Poznamy wiele ważnych informacji o programowaniu na podstawie przykładów

Hej!

Witajcie w kursie tworzenia gier w Unity!

Jest to pierwsza część serii i skupiona jest ona przede wszystkim na nauce programowania w języku C#.

W kursie będziemy uczyć się podstaw języka na podstawie konkretnych przykładów, ucząc się przy okazji obsługi i możliwości silnika Unity. Mogę Wam zagwarantować, że dostarczamy same informacyjne mięcho i nie lejemy nie potrzebnie wody na tematy, które nie będą nam do niczego potrzebne.

Uczymy się krok po kroku, staram się w kursie tłumaczyć zagadnienia tak, byście mogli je łatwo zrozumieć. Wierzę, że ten kurs da Wam dobre podstawy programowania w C# i zobrazuje na jakiej zasadzie działa Unity.

Na liście poniżej możecie sprawdzić zagadnienia poruszane w tej części kursu. Część lekcji zostały udostępnione byście mogli zobaczyć w jaki sposób będę do Was faflotał przez najbliższe kilka godzin 😉

Zawsze staram się nagrywać i uczyć najlepiej jak potrafię, ale.. jeśli kurs nie spełni Twoich oczekiwań, masz miesiąc na jego zwrot, co ma zagwarantować Tobie pełną satysfakcję. Wierzę jednak, że znajdziesz tutaj wiele interesujących informacji i spotkamy się w kolejnych edycjach.

Do zobaczenia!

Sekcja 1 – Wprowadzenie

Zawartość skryptu

Debug.Log()

typy danych: string, int, float i bool

Importowanie sprita (tworzenie gracza)

Omówienie pozycji kamery z -10

Komponent transform ,zmiana pozycji, skali, obrotu (Quaternion)

Translate, Rotate, Time delta time

Zmienne (camelCase, zmiana nazw Ctrl + R)

Ruch gracza, Input.GetAxis()

Uniwersalność skryptów, zmienne publiczne

Zasięg zmiennych

SpriteRenderer ,Typ Sprite, null

Zapisywanie komponentu do zmiennej, kolory new Color

Sekcja 2 – UI

Tworzenie paczek

Dodawanie UI, buton i pole tekstowe, ustawienia kamery

Zmiana tekstu po kliknięciu na przycisk OnClick Listener w inspektorze i w skrypcie

Zmiana tekstu po kliknięciu na przycisk, funkcja z parametrem, sygnatura funkcji (przeciążanie)

Znajdywanie obiektów po tagu

Znajdywanie obiektu po typie

GetComponentInParent

Budowanie projektu

Input field / OnValueChanged

Metody string (ToUpper, Replace, Length), Slider

Inkrementacja, wyświetlanie licznika na przycisku , GetComponentInChildren

Konkatenacja (+, interpolacja) Escape sequence

Sekcja 3

Losowa liczba (int,float) precyzja float

You can view and review the lecture materials indefinitely, like an on-demand channel.
Definitely! If you have an internet connection, courses on Udemy are available on any device at any time. If you don't have an internet connection, some instructors also let their students download course lectures. That's up to the instructor though, so make sure you get on their good side!
4.9
4.9 out of 5
17 Ratings

Detailed Rating

Stars 5
13
Stars 4
3
Stars 3
1
Stars 2
0
Stars 1
0
4f25f942ada7394964c9d1f5b5f741a1
30-Day Money-Back Guarantee

Includes

8 hours on-demand video
Full lifetime access
Access on mobile and TV
Certificate of Completion